W programie Komisji znalazły się takie zagadnienia jak:
W drugim dniu uczestnicy Komisji odwiedzili Stację Techniczną-Postojową użytkowaną przez Szybką Kolej Miejską Sp. z o.o. w Warszawie.
Firma NEEL Sp. z o.o. była obecna na spotkaniu wraz z francuską firmą GALLAND-SAS, której jest polskim przedstawicielem. GALLAND-SAS jest znanym na świecie producentem elementów osprzętu sieci trakcyjnej, działającym na rynku już ponad 70 lat. Produkty firmy są stosowane w 25 krajach na 6 kontynentach, w tym na liniach kolejowych dużych prędkości. Kilka światowych rekordów prędkości zostało ustanowionych na liniach kolejowych wyposażonych w osprzęt firmy GALLAND-SAS.
Podczas spotkania zaprezentowano ofertę przygotowaną dla polskich tramwajów:
Wymieniony osprzęt spotkał się z dużym zainteresowaniem ze strony uczestników Komisji. Szczególnie dotyczy to innowacyjnego urządzenia AERO, którego egzemplarz jest obecnie testowany przez MPK w Poznaniu Sp. z o.o. Dużym zainteresowaniem cieszyło się także aluminiowe podwieszenie sieci trakcyjnej typu SMCS, którego model został pokazany na stoisku NEEL/Galland. Konstrukcja opracowana przez firmę GALLAND-SAS specjalnie dla PKP PLK, po dokonaniu minimalnych zmian okazała się bardzo atrakcyjną alternatywą dla podwieszeń kompozytowych stosowanych dzisiaj powszechnie w tramwajowej sieci trakcyjnej.